torsdag 5. november 2009

Kampala!

Naa sitter jeg i kampala, bare 3 stusselige dager igjen! Alt vi har vaert igjennom virker saa fjernt naa som det snart er hjemreise, men alikevel noe jeg aldri ville levd foruten! Liker forsaavidt Uganda bedre enn Kenya, mye frodigere, renene, trivligere og rett aa slett herlig, kan kanskje ha noe med adrenalin, strikkhopp og rafting aa gjore men fortsatt! Adrift resort er et paradis i mine oyne, sitte i sola med noe kaldt og ha den nydelige utsikten over nilen, ornene som flyr og se en og annen rafte flaate flyte forbi! Silje, Anette og Jeg har bestemt at vi skal tilbake!! 2011 er aaret:D Gleder meg masse allerede:D

Hoppe i strikk er noe av det skumleste og artigste jeg noen gang har gjort, adrenalinrushet var utrolig! Saa mye mot det tok for aa kaste meg utfor den kanten, hadde det ikke vaert for Lovise og hennes pepptalk hadde jeg aldri hoppet, saa skylder hu saa mye! Saa synd at Gavin(vaar bungeeman) fikk malaria og at det ikke ble mer enn 1 hopp paa vaer, for fikk skikkelig blodpaatann naar det forst var gjort!!

Er for oyeblikket mokkalei omelett, toast (tort halvvarmt brod) chips og laaaange ventetider paa aa faa mat! Saa har sitti aa prata om alt det vi savner av mat og hva vi skal spise naar vi kommer hjem!

Ingen kommentarer: