onsdag 10. februar 2010

heihei alle sammen!

I dag har vaert en veldig artig dag. Den startet med at noen mistet en stige ned paa taket rett utenfor vinduet til Lovise og meg, og gjorde slik at vi braavaaknet begge to og skjoente ingenting. Men det er saant som skjer, og da hadde vi i hvertfall god tid foer vi skulle dykke!

Da vi kom fram til dykkerstedet hadde vi foerst bassengtrening, og oevde paa aa ta av masker og dele luft og litt forskjellig =D Var utrolig merkelig og spennende aa puste under vann, og proeve aa holde seg rolig mens man tenkte paa alt. Etter litt teori og lunsj fikk Lovise, Frida, Anette, Ida, Astrid og jeg beskjed om at vi ikke rakk aa dykke i havet i dag, saa vi slappet litt av og saa en dykkefilm, foer instruktoeren vaar kom inn og sa vi fikk tid likevel! Da var vi raske med aa faa paa utstyr, og loepe til baaten. Saa startet moroa! en etter en dykket vi ned i vannet, og da vi var kommet 10 m under kunne vi se mange forskjellige fisker og havbunn- det var helt utrolig! Jeg maatte bruke noen minutter paa aa ta innover meg alt det fantastiske rundt meg, og om jeg hadde vaert skeptisk foer er jeg i hvertfall ikke det naa! Det var utrolig deilig aa dykke, og det foeltes faktisk naturlig aa vaere under vann paa denne maaten=D gleder meg masse til i morgen, da skal vi utforske enda finere omraader i havet!

Er helt herlig aa vaere i Hikkadua- strand og sol etter mange opplevelser rundt paa sri lanka. Jeg elsker saerlig aa leke i boelgene, da faar jeg virkelig foelelsen av aa vaere paa tur! Naa tenkte jeg at jeg skulle gaa en kveldstur langs stranda men noen av jentene foer jeg legger meg, men hilser fra alle!

Haaper alt er bra med dere hjemme i Norge, vi ses snart!

varme klemmer fra Ragnhild!

3 kommentarer:

Erik sa...

Så utrolig kult! Savner dere! <3

Madeleine Cederström sa...

Hej kära allesammen! Så kul ni har det! Jag husker första gången jag var under havsytan och det var bara helt otroligt. Vilken värld! Kan inte du krama om Alex från oss här hemma och säga supergrattis på fødelsedagen som var igår! Massa kramar från Madeleine (mamman till Alex) Savner henne så forferdeligt...

Silje Vanilje sa...

Vi savner deg og Erik! <3