mandag 1. februar 2010

Ape besøk og elefantridning!

Turen begynte veldig bra for min del. Jeg fikk 60 loppe bitt de første dagene, så det var ikke så hyggelig. Men resten har vært super. I natt bodde vi på et 5 stjernes luksus hotell, som var utrolig fint. Vi spiste mye god mat (så mye at det gjorde vondt i magen), sov i store myke senger, badet i basseng og tok livet med ro. Jungelen vokser rundt og over hotellet, og er verdens første øko hotell. Det var litt morsomt i dag tidlig når jeg kom innpå rommet vårt, for da satt det nemlig en ape i sengen til Kristina. Tommy hadde advart oss om å ikke ha åpen balkong døren, men det var glemt i morgenrhuset. Når han så meg hadde han et skikkelig busted uttrykk i ansiktet, hadde en sukkerpose i den ene hånden og løp fortere en svint ut når han så meg. Det lå sukker utover hele rommet, bananen til Kristina var opp spist og våtserviettene til Kristina lå på noen planker utenfor verandaen. Så jeg var den tapre helten som klatret ut for å redde servittene til Kristina.

Vi drog fra hotellet etter lunsj og da var det elefantridning som stod for tur. Vi hadde tre elefanter som vi red på. Den jeg red på het Ranie og var 25 år gammel. Elefantene hadde platåer som vi satt opp på, også byttet vi på å sitte i nakken. Det var utrolig artig og en fin opplevelse. Elefantene var skikkelig søte og snille. Vi gikk inn i jungelen og kom til et vann der elefantene gikk uti og sprutet vann på hverandre. Så det ble en våt tur og hyggelig tur!

3 kommentarer:

Shortii sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marlene sa...

Haha, en ape, så kuult, det skulle jeg likt å sett :D

Den kommentaren fra shortii er fra meg, men jeg trykka feil, så den skulle ikke blitt publisert :P

Savner dere =) <3

Anonym sa...

Morsomt. (Og bare til din opplysning, Lovise: Sveberg gjorde seg fortjent til en t-skjorte sist uke...)