mandag 15. februar 2010

Unawatuna - bading, sol, strand og apen Otto!







Etter at vi kom frem hit til Unawatuna i går kveld, har vi bare slappet av, badet og solt oss. Noen av jentene har også tatt spa i dag, noe som nok var veldig velkomment etter 3 uker på reisefot!


Jeg, Renie, Anette og noen av de andre jentene brukte i stedet dagen på å sole oss, siden vi gjerne vil være litt brune når vi kommer hjem. Endte med at vi ble veldig solbrent og nå må smøre oss med aloe vera og brannsalve hele tiden. Litt dårlig timing, siden vi skal på hvalsafari i morgen og tilbringe nesten hele dagen på båt... Men men, det går seg til! Er jo ikke første gangen jeg blir solbrent ;)





Ellers er det utrolig vakker her, og små, men hvite strender. Og vannet er helt turkis og kjempevarmt! Kan ikke si noe annet enn at vi koser oss kjempemye, og for min del kunne vi gjerne vært her litt lenger. Det skal bli godt å komme hjem og altså, men snø, grått vær og kulde frister ikke så mye kan du si! Hehe.


I dag gikk også en liten drøm i oppfyllelse, tro det eller ei. Jeg elsker jo som kjent aper, og vil gjerne ha en når jeg blir stor. Uansett, jeg og Renie var ute å bada da vi så to menn komme gående, med en liten ape i bånd langs stranda! Tok ikke lang tid før jeg var oppe for å i det sånn, og jeg fikk til og med kose masse med den og ta bilde. Så nydelig! Det gjorde hele dagen min, å få ha lille Otto (som apen het) på fanget og bare kose med han. Helt nydelig! :D


Ellers i dag har vi egentlig ikke gjort så mye, eneste var vel at vi møttes på fortet i Galle halv seks for å få med oss solnedgangen alle sammen, også dro vi å spiste :) En veldig deilig dag! Trenger litt ordentlig avslapning iblant :)

3 kommentarer:

Marlene sa...

så søøt ape <3 jeg vill åå!! :P

Anonym sa...

Hei Silje vanilje ,når du kommer til lillehammer har vi desverre ikke overnattingsplass til søte små apekatter.Irene,knut og aleksander.Ps,god tur hjem .

Silje Vanilje sa...

Hei, nei saa trist! Da gaar dere virkelig glipp av noe :P Hehe. Men jeg kommer i alle fall! Gleder meg! :)
Takk for det, satser paa at flyet ikke detter ned denne gangen heller :)